18 miesięcy za nami!

7 czerwca 2016
Redakcja
Share on FacebookShare on LinkedInShare on Google+

18

Podsumowanie dotychczasowej działalności

To już 1,5 roku od kiedy ruszyliśmy komercyjnie z usługą. 1,5 roku to 18 miesięcy i tak jak człowiek kończący 18 lat uznawany jest za dojrzałego, tak my po 18 miesiącach postrzegamy EmailLabs jako dojrzałą usługę, która z powodzeniem rywalizuje z globalnymi graczami.

Od momentu debiutu, EmailLabs przeszedł długą drogę i stopniowo wyrabiał sobie coraz mocniejszą pozycję na polskim rynku e-mail. Pewnie wielu z was wciąż pamięta jeszcze podsumowanie 2015r. , gdzie z wielką dumą prezentowaliśmy liczby związane z naszą usługą.

Tym razem, chcemy zaprezentować wam klientów, którzy zaufali EmailLabs i docenili naszą ciężką pracę. Jesteśmy dumni, że możemy was wspierać!

Dołącz do grona najbardziej świadomych nadawców w Polsce

SaaS/Apps
eCommerce
Portale
Usługi finansowe
Software house

SaaS/Apps

eCommerce

Bartek
Bez nazwy
bezokularow
czasnabuty
Deezee
DrTusz
ekskluzywna
iSpot
lazienka2
Perfumeria
rossmann
showroom
szkla
tous
unhuman
upolujeBooka
Wittchen
zwierzakowo
taniaksiazka
babys

Portale

tixer
rankomat
polakpotrafi
mydeal
morizon
mniammniam
mechanik
gokano
gamekit
finspi
fajnewczasy
adresowo
ekademia
domodi
demotywatory
crowddesign

Usługi finansowe

aegon
lindorff
pitax
podatnik
raiffeisen
creamfinance
lendon
portwel

Software house

unity
dedicapps
eengine
enet
isystems
orba
predictes
smartmage

Podsumowanie

Każdy nowy klient motywuje nas i utwierdza w tym, że wykonujemy dobrze swoją pracę. Każdy użytkownik jest dla nas równie istotny, a zaufanie każdego z was cenimy ponad miarę. Dziękujemy za to, że jesteście z nami!

Jeśli chcesz sprawdzić w jaki sposób możemy pomóc i Tobie, to koniecznie zarejestruj się na darmowe testy EmailLabs i dołącz do najbardziej świadomych firm w Polsce.

Wypróbuj za darmo

Asia LinkedIn Poszukujesz wsparcia w kwestii dostarczalności e-mail? Skontaktuj się ze mną, z przyjemnością pomogę!

E:j.soboczynska@emaillabs.io T: +48 882 872 597

Comments

comments