Cennik

Plan: Essential 30

Szacowany koszt: 99 PLN *

Cena nie zawiera podatku VAT

Ile e-maili chcesz wysyłać miesięcznie?

0

15K

30K

50K

100K

250K

500K

800K

1M

2M

Więcej

Essential 30

129 zł/miesiąc

99 /miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące
dla nowych klientów

do 30 000 e-maili miesięcznie

brak limitu dziennego

  • Email REST API, SMTP Relay
  • Szablony wiadomości email
  • Szczegółowa dokumentacja
  • Prosta analityka emailowa
  • 7 dni przechowywania logów
  • Weryfikacja poprawności adresów email - wewnętrzna lista nieistniejących
  • Certyfikacja Trusted Sender
  • Współdzielony adres IP

Nie wiesz, który pakiet będzie dla Ciebie najlepszy?

Masz wątpliwości, który pakiet najlepiej dopasowany jest do Twoich potrzeb? Skontaktuj się z naszym zespołem, który przedstawi Ci indywidualny plan, pozwalający dostarczyć  Twoje wiadomości transakcyjne i marketingowe, bez względu na wielkość firmy i liczbę wysyłanych wiadomości.

Zaufali nam

Dlaczego my?

Najwyższa dostarczalność

Bez względu na to, czy wysyłasz kilka tysięcy czy setki milionów wiadomości miesięcznie, gwarantujemy dostarczalność na poziomie 99,98%. Dodatkowo, możliwość rozdzielenia ruchu marketingowego i transakcyjnego pozwala na ekspresowe dostarczenie najważniejszych e-mail do adresatów.

Bezpieczeństwo komunikacji

Z EmailLabs odnotujesz wzrost bezpieczeństwa swojej komunikacji e-mail dzięki uwierzytelnieniom, dedykowanemu IP, SPF, DKIM i DMARC czy standardowi BIMI, a utworzone przez nas rekordy wyeliminują potencjalne fałszowanie domen i wzmożone wiadomości phishngowe.

Zaawansowana
analityka wiadomości

Analizuj dane, które będą dla Ciebie praktycznymi wskazówkami do optymalizacji kolejnych wysyłek e-mail. Poziom dostarczalności, otwarcia, kliknięcia, miękkie i twarde odbicia, zgłoszenia spam to tylko niektóre dostępne parametry, które możesz śledzić w panelu EmailLabs. Nie zapominaj ustawić alertów o zmianach w dostarczalności!

FAQ

Czym jest i jak działa EmailLabs?

EmailLabs Cloud SMTP Email API to usługa działająca w modelu SaaS, oferująca swoim klientom zewnętrzne serwery (SMTP) do obsługi zamówionych wiadomości e-mail.

Specjalizujemy się w obsłudze maili transakcyjnych i marketingowych, nadawanych z dowolnego systemu: CRM, CMS, automation, platformy e-commerce, aplikacji mobilnej czy programu lojalnościowego.

Dzięki relacjom z największymi dostawcami poczty email, wiadomości wysyłane z naszych serwerów są dostosowane do wymagań providerów pocztowych, takich jak Gmail, Yahoo czy Hotmail i do zasad, jakimi kierują się lokalni operatorzy, jak Wp.pl, O2, Seznam.cz, Orange.fr, Web.de, czy Libero.it.

Dbamy o to, by wiadomości mailowe trafiały do odpowiednich folderów pocztowych jak skrzynka główna, powiadomienia czy oferty.

Platformę Emaillabs z łatwością zintegrujesz z każdym systemem wysyłkowym lub aplikacją, która umożliwia podłączenie zewnętrznego serwera SMTP.

Zapoznaj się z procesem integracji.

Czy macie darmowy pakiet, z którego mogę korzystać bez ograniczeń czasowych?

Wybierając darmowy pakiet Startup możesz wysłać do 300 wiadomości dziennie z limitem miesięcznym 9000. Wiadomości wysłane po przekroczeniu limitów, nie zostaną dostarczone. 

Jeśli potrzebujesz wysłać więcej przejdź do płatnego planu!

Co to jest CPM? Ile wynosi dopłata po przekroczeniu średniego CPM w danym pakiecie?

Kwota, którą zapłacisz, będzie się różnić z miesiąca na miesiąc, jeśli przekroczysz limit wysyłek e-maili w ramach swojego planu.

W porównaniu pakietów znajdziesz dokładne  zestawienie kosztów przekroczenia limitów, które poniesiesz.

Czy muszę podać dane karty kredytowej, aby przetestować usługę?

Nie, nie wymagamy danych karty kredytowej do przetestowania usługi. Potrzebujemy tylko Twojego adresu e-mail, nazwy i danych Twojej firmy.

Co się stanie, jeśli przekroczę swój plan?

W przypadku planu Startup, oraz Essential nie można wysłać więcej wiadomości niż oferuje dany pakiet. Od pakietu PRO jest to możliwe, jednak wiąże się to z dodatkową opłatą za każde 1000 wiadomości po przekroczeniu wolumenu wliczonego w pakiet. Dokładny CPM znajdziesz w cenniku podczas wyboru wolumenu i pakietu.

Dodatkowo (w pakiecie Essential 30/100) system wysyła do użytkowników 4 powiadomienia sms oraz e-mail o zbliżającym się limicie przy wykorzystaniu: 

  • 33%  wolumenu
  • 50% wolumenu
  • 75% wolumenu
  • 100% wolumenu.

 

Co to jest dedykowane IP?

Dedykowany adres IP  przeznaczony jest wyłącznie do wysyłania Twoich wiadomości e-mail. Twoja komunikacja wysyłana jest z unikalnego IP, które należy wyłączne dla Ciebie, co daje pełną kontrolę nad reputacją nadawcy. Stosujemy odmienne pule dopasowane do rodzaju ruchu i tylko stałe adresy SMTP.

Dedykowane czy współdzielone IP? Co wybrać?

Od czego zacząć? Czy oferujecie doradztwo w zakresie dostarczalności?

Zapoznaj się z naszą dokumentacją, która ułatwi Ci cały proces integracji.

Jak mogę dokonać płatności za usługę? Obowiązuje mnie umowa?

Najpierw należy założyć konto, uzupełnić dane firmy, potwierdzić ze sprzedażą wybór pakietu. Dokonujesz opłaty dopiero po wysłaniu odpowiedniej ilości wiadomości e-mail lub kiedy wykupisz dodatkowe funkcjonalności. Płatności nie można dokonać z poziomu panelu, dokonywana jest na podstawie wystawionej faktury do umowy zawartej drogą elektroniczną (umowa zaakceptowana podczas rejestracji). Faktury są generowane do 10 dnia każdego miesiąca.

Ilu użytkowników przypada na każdy plan?

Zróżnicowane poziomy uprawnień oraz zarządzanie użytkownikami dostępne jest od planu PRO. Maksymalna liczba użytkowników to 50.

Czy Wasze rozwiązanie jest zgodne z ISO?

Z sukcesem przeszliśmy audyt nadzoru ISO 27001 oraz certyfikację ISO 27018. Audyty są potwierdzeniem stosowania najlepszych praktyk systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz stosowania kodeksu międzynarodowych zasad służącym wsparciu w zakresie zarządzania danymi osobowymi w chmurze obliczeniowej.

Zakres badany przez audytora to Tworzenie, utrzymanie i rozwój rozwiązań komunikacji elektronicznej, w tym email, sms i push w modelu CPaaS. Proces certyfikacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji przeprowadziła jednostka LLC-(Certification) Czech Republic a.s z Pragi.

Vercom z certyfikatem ISO 27001 i ISO 27018



Mogę zrezygnować z usługi w każdej chwili?

Tak, z usługi można zrezygnować w każdej chwili. Obowiązuje jednomiesięczny okres wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec następnego miesiąca kalendarzowego po miesiącu, w którym nastąpiło wypowiedzenie. Aby zrezygnować, napisz do nas.

Czy mogę wypróbować EmailLabs podając testowe dane?

Możesz skorzystać  z bezpłatnego okresu testowego, bez konieczności podawania danych karty kredytowej, podczas którego sprawdzisz wszystkie funkcjonalności Emaillabs. Warunki jego przeprowadzenia, należy jednak uzgodnić z Działem Handlowym, który go przyznaje. Zgłoszenie można przesłać na adres: [email protected]. Bez podania danych firmowych dzienny limit  wysłanych wiadomości to 100. Podczas okresu testowego należy wysyłać wiadomości na adresy testowe,  nie mogą być to wysyłki produkcyjne.

W jaki sposób naliczane są opłaty za EmailLabs?

Faktura VAT wystawiana jest na koniec każdego okresu rozliczeniowego. Pakiety e-mailowe rozliczamy z góry i wystawiamy fakturę na miesiąc do przodu. Dodatkowo, mając pakiet PRO albo Enterprise, jeśli w danym miesiącu wyślesz więcej emaili niż jest dostępnych w cenie pakietu, nadwyżkę rozliczymy w kolejnym miesiącu biorąc pod uwagę koszt 1000 emaili wysłanych ponad pakiet.

Innymi słowy, wystawiając fakturę na początku czerwca uwzględnimy wysyłki przekraczające pakiet e-maili za maj oraz naliczymy opłatę za pakiet e-maili za czerwiec.

Jak mierzyć liczbę wysłanych przeze mnie e-maili?

Służy do tego zakładka Dashboard, która przedstawia dane statystyczne dotyczące zrealizowanych wysyłek. Żeby dowiedzieć się, ile wiadomości zostało wysłanych przez ostatni miesiąc, należy skorzystać z wykresu. Wystarczy wybrać na nim okres, jaki nas interesuje, a następnie zaznaczyć status Injected. Liczba injected stanowi łączną liczbę wysłanych wiadomości. 

Jak wygląda zakładka dashboard?

 

Jak wybrać najlepszy dla mnie plan cenowy?

Jeśli obecnie wysyłasz komunikację e-mail sugerujemy uśrednienie liczby wiadomości wysłanych w każdym z ostatnich trzech miesięcy i wybranie planu, który obejmuje co najmniej tę ilość. W każdej chwili możesz zgłosić potrzebę zmiany pakietu przejść na niższy lub wyższy pakiet.

Dodatkowo, jeśli chcesz budować swoją reputację nadawcy, oddzielić wiadomości transakcyjne od marketingowych, czy ulepszyć analitykę, rekomendujemy pakiet PRO z dedykowanym adresem IP. 

Jesteś zainteresowany rozszerzonymi usługami zawartymi w naszym planie Enterprise? Skontaktuj się z naszym zespołem – chętnie pomożemy Ci wybrać opcję, która jest odpowiednia dla Twoich potrzeb.



Czym jest Certyfikat Trusted Sender?

Trusted Sender jest to whitelistowanie infrastruktury Klienta u lokalnych providerów poczty. Tzw. ruch premium przyjmowany jest w zasadzie bez limitów czasowych i podlega korzystnej klasyfikacji. Autoryzacja dotyczy WP.pl, O2, Onetu i Interii oraz pomniejszych serwisów należących do tych providerów.

Ile dedykowanych IP potrzebuję? Czy mogę dostać więcej?

Niektórzy Klienci zadowoleni  są ze współdzielonych IP,  inni jednak wolą korzyści z dedykowanych IP, które dają większą kontrolę nad reputacją i dostarczalnością. W EmailLabs jedno dedykowane IP dołączone jest do planu PRO, plan Enterprise oferuje dwa dedykowane IP. Liczba dedykowanych IP, których potrzebujesz, zależy od objętości i typów wiadomości e-mail, które wysyłasz.

Dlaczego muszę zweryfikować swoje konto?

Wymagamy, aby wszyscy nasi klienci zweryfikowali swoje konta. Pomaga to zabezpieczyć Twoje konto i utrzymać dostarczalność dla Ciebie i wszystkich naszych klientów.

Co jeśli wyślę mniej maili w miesiącu niż pozwala na to mój obecny plan?

W przypadku niewykorzystania wszystkich wiadomości, które posiadasz w pakiecie nie przechodzą one na następny miesiąc rozliczeniowy.

Gdzie przechowywane są dane EmailLabs? Czy rozwiązane zgodne jest z przepisami RODO?

Spółka publiczna Vercom S.A. do której należy projekt EmailLabs, jest europejską firmą, w pełni zgodną z przepisami RODO, bazuje tylko i wyłącznie na własnych serwerach zlokalizowanych w CEE (Beyond Data Center), natomiast usługi świadczymy w oparciu o własne know-how oraz technologię. Wszystkie dane są przetwarzane w EOG.

Na jakich warunkach EmailLabs współpracuje z Cloudflare?

W przypadku subprocesora Cloudflare: korzystamy z usługi WAF (czyli Web Application Firewall), w ramach której mamy zapewnione pakiety Data Localisation Suite (“DLS”), a także EU Metadata Boundary. DLS to gwarancja, że wszystkie dane przetwarzane w ramach usługi, pozostają na terenie EOG, natomiast opcja EU Customer Metadata Boundary daje nam gwarancję, że dane nie będą przekazywane poza UE.

Wszystkie informacje dostępne dla CloudFlare mają wyłącznie charakter analityczny, a cała komunikacja przekazywana w ramach usługi CloudFlare jest w pełni zaszyfrowana i może być dostępna wyłącznie dla Cloudflare. Celem stosowania WAF jest jak najlepsza ochrona naszej platformy. Więcej o WAF: https://www.cloudflare.com/waf/