Drugie urodziny EmailLabs!

30 listopada 2016
Redakcja
Share on FacebookShare on LinkedInShare on Google+

urodziny

Podsumowanie dotychczasowej działalności

2 lata temu rozpoczęliśmy wspaniałą przygodę pod szyldem EmailLabsTM. 24 miesiące temu termin „dostarczalność” był czymś zupełnie nowym, a my zastanawialiśmy się czy istnieje bardziej dźwięczne określenie na anglojęzyczne słowo „deliverability”. Dziś, nie ma już chyba w Polsce nadawcy, dla którego dostarczalność e-mail nie byłaby kluczem w procesie wyboru dostawcy usług mailingowych.

Liczby związane z usługą

Jeśli zastanawiasz się jak wygląda EmailLabsTM w liczbach to pozwól, że pochwalimy się kilkoma najważniejszymi statystykami z naszej dotychczasowej działalności.

Nagrody

Odbieranie nagród to niewątpliwie niezwykle przyjemna chwila, powód do dumy i potwierdzenie tego, że projekt zmierza we właściwym kierunku. W 2015 roku, firma Vercom S.A. – właściciel usługi EmailLabsTM została wyróżniona w plebiscycie Deloitte jako jedna z najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Vercom

W tym roku spotkała nas kolejna wielka chwila – zdobyliśmy ekomersa w kategorii rozwiązanie infrastrukturalne. Nagroda została nam przyznana na bazie głosowania internautów i opinii jury, składającego się z ponad 100 ekspertów dziedziny eCommerce. Jest to najbardziej prestiżowe wyróżnienie w polskim ehandlu i ogromna motywacja dla nas, by wciąż rozwijać nasze usługi.

Klienci

O prawdziwej wartości usługi nie świadczą jednak ani liczby, ani nagrody. Prawdziwą wartość każdego biznesu stanowią klienci. W EmailLabsTM nie ukrywamy, że jest to część naszej działalności, z której jesteśmy szczególnie dumni. Codzienne wsparcie, którego udzielamy firmom i ludziom wyznaczającym nowe standardy biznesowe w Polsce i za granicą to największa satysfakcja w życiu projektu. Każdego dnia pomagamy przedsiębiorcom, marzycielom, wynalazcom i wybitnym specjalistom w osiąganiu celów biznesowych. Zresztą, zobaczcie sami:

SaaS/Apps
eCommerce
Portale
Usługi finansowe
Software house

SaaS/Apps

eCommerce

Bartek
Bez nazwy
bezokularow
czasnabuty
Deezee
DrTusz
ekskluzywna
iSpot
lazienka2
Perfumeria
rossmann
showroom
szkla
tous
unhuman
upolujeBooka
Wittchen
zwierzakowo
taniaksiazka
yes
Wittchen
zwierzakowo
preorder
babys

Portale

tixer
rankomat
polakpotrafi
mydeal
morizon
mniammniam
mechanik
gokano
gamekit
finspi
fajnewczasy
adresowo
ekademia
domodi
demotywatory
crowddesign
esky
crowddesign
fru
vitalia

Usługi finansowe

aegon
lindorff
pitax
podatnik
raiffeisen
creamfinance
lendon
portwel

Software house

unity
dedicapps
eengine
enet
isystems
orba
predictes
smartmage

Co dalej?

W najbliższym roku planujemy wprowadzić szereg nowych funkcjonalności do naszego systemu. W tym momencie około 60% ruchu odbywa się po API, w związku z tym cały czas pracujemy nad rozwojem nowych metod, wsparciem dla kolejnych języków i kolejnymi SDKami.

W drugim roku naszej działalności rozpoczęliśmy ekspansję EmailLabsa poza granice Polski. W nadchodzącym roku planujemy jeszcze bardziej zintensyfikować działania w tym temacie. W tym momencie około 10% naszych klientów pochodzi z poza Polski, w przyszłym roku postaramy się zwiększyć tę liczbę, nie zapominająć przy tym o naszym rodzimym rynku.

Podsumowanie

2 lata naszej obecności na rynku to dopiero początek. W tym momencie możemy już z całą pewnością powiedzieć, że jesteśmy dojrzali i bogaci w doświadczenia. Niemniej jednak nasz duch wciąż pozostaje młody i pełen zapału do tego, by dalej rozwijać usługę i zmieniać świat mailingu na lepsze.

Jeśli chcesz sprawdzić w jaki sposób możemy pomóc i Tobie, to koniecznie zarejestruj się na darmowe testy EmailLabsTM i dołącz do najbardziej świadomych nadawców w Polsce.

Wypróbuj za darmo

Pozdrawiamy,
Zespół EmailLabsTM

Comments

comments