> List-unsubscribe List" /> > List-unsubscribe List" />

Kolejne nowości w EmailLabs!

5 maja 2015
Redakcja
Share on FacebookShare on LinkedInShare on Google+

Całkiem niedawno w poprzednim wpisie z cyklu „Nowe Funkcje” informowaliśmy Was o wprowadzeniu API do wysyłki wiadomości e-mail, dodaniu repozytorium na GitHubie oraz wprowadzeniu Feedback Loop. W dniu dzisiejszym mamy przyjemność zaprezentować Wam zestaw kolejnych nowości w EmailLabsTM.

Nowe funkcje EmailLabs

Konfigurowalna usługa czarnej listy

Jedną z najważniejszych funkcji EmailLabsTM jest Czarna Lista, czyli zbiór wszystkich zablokowanych adresów e-mail, do których system nie ponawia wysyłki. Aby znaleźć się na czarnej liście, adresat musi zostać dodany ręcznie, wykazać Hardbounce, Spambounce lub wypisać się z korespondencji za pomocą linku unsubscribe. Do tej pory, gdy adresat znalazł się na liście, każda kolejna adresowana do niego wiadomość była blokowana i otrzymywała status dropped. Teraz dajemy wam możliwość konfigurowania blokady wysyłki w zależności od liczby odbitych wiadomości. Wartość ta może wynosić od 1 do 3.

Dowiedz się więcej o konfiguracji Czarnej Listy >>

List-unsubscribe

List-unsubscribe to możliwość dodania przycisku „wypisz się”, który pojawi się od razu obok pola „nadawca”, ponad treścią wiadomości (zobacz zdjęcie poniżej). Dzięki temu, minimalizujemy ryzyko oznaczenia wiadomości jako Spam przez odbiorców, którzy nie chcą otrzymywać naszej korespondencji. Przycisk pojawia się jedynie tylko u nadawców, którzy posiadają wysoką reputację serwera i wysyłają spore wolumeny wiadomości. Mimo wszystko warto skorzystać z tej funkcji, ponieważ samo dodanie list-unsubscribe (nawet gdy przycisk nie pojawia się) zwiększa dostarczalność wiadomości u zagranicznych providerów (Gmail, Yahoo, Hotmail, Aol).

Dowiedz się więcej o ustawieniach List-unsubscribe >>

Przykład: list-unsubscribe

List-unsubscribe – link „Anuluj subskrypcję”

Nagłówki Precendence

Nagłówki precedence to dodatkowe informacje przekazywane do serwera odbiorcy. Odpowiednie ustawienie nagłówków może pomóc we właściwej klasyfikacji wiadomości jako transakcyjne lub marketingowe. Dzięki temu, mamy większe szanse na to, aby nasze treści transakcyjne trafiały do zakładki „Główne” zamiast do „Ofert”, a marketingowe do zakładki „Oferty” zamiast np. do folderu „Spam”. Dzięki nowej aplikacji dostępnej w panelu EmailLabsTM, dodanie odpowiednich nagłówków zajmie Ci tylko kilka sekund.

Poznaj konfigurację Nagłówków precendence >>

Podsumowanie

Zachęcamy wszystkich użytkowników zarówno do testowania nowych funkcjonalności, jak i dzielenia się opinią na ich temat. Powyższy wpis powstał w odpowiedzi na pytania, które do nas przysyłacie. Bardzo dziękujemy za wszelkie komentarze i zachęcamy do przesyłania kolejnych. Jeśli macie natomiast pomysł na przydatną funkcję, którą powinniśmy wprowadzić – zachęcamy do kontaktu. Zapewniamy, że odpowiemy na wszystkie wiadomości. 🙂

Comments

comments