Chroń swoją domenę! Indywidualny DKIM a dostarczalność

Chroń swoją domenę! Indywidualny DKIM a dostarczalność

Lis 14 2019

Jeszcze kilka lat temu DKIM był traktowany jak dodatkowe rozwiązanie, opcjonalny mechanizm zabezpieczający przed podszywaniem się pod właściciela domeny

Uniknij kłopotów z wysyłką e-maili na Black Friday. 4 rzeczy, o które możesz zadbać już teraz

Uniknij kłopotów z wysyłką e-maili na Black Friday. 4 rzeczy, o które możesz zadbać już teraz

Lis 13 2019

  Chcesz uniknąć problemów z komunikacją na Black Friday? Przeczytaj artykuł i

E-maile transakcyjne w branży fintech: dostarczalność i kreacja

E-maile transakcyjne w branży fintech: dostarczalność i kreacja

Paź 14 2019

Wiele osób denerwuje się, kiedy otrzymuje jakiekolwiek powiadomienia związane z ich finansami. Zawsze budzi to swego rodzaju niepokój i pytania, czy wszystko…

Doskonała współpraca z GMAIL: 5 ważnych rzeczy, których nie dowiesz się od GMAILA

Doskonała współpraca z GMAIL: 5 ważnych rzeczy, których nie dowiesz się od GMAILA

Wrz 27 2019

Kilka dni temu zespół EmailLabs wrócił z międzynarodowej konferencji, podczas której dostawcy najlepszej infrastruktury do wysyłki e-maili, ISP, ESP rozmawiali

Adres noreply – używać czy nie?

Adres noreply – używać czy nie?

Wrz 26 2019

Zazwyczaj mamy świadomość, że komunikacja to prowadzenie dialogu, słuchanie i odbieranie komunikatów. Dlatego właśnie nie zaleca się stosowania adresów “noreply” – nie…

Serwer SMTP dla WooCommerce – integracja z SMTP EmailLabs

Serwer SMTP dla WooCommerce – integracja z SMTP EmailLabs

Wrz 16 2019

Jesteś użytkownikiem WooCommerce, z którego chcesz skutecznie wysyłać wiadomości e-mail? Chciałbyś cieszyć się najwyższą dostarczalnością e-maili?

Po co komu DMARC i jak go włączyć?

Po co komu DMARC i jak go włączyć?

Wrz 10 2019

DMARC – dlaczego potrzebuje go Twój e-biznes? Fałszywe e-maile są częstym zjawiskiem, a wśród licznej rzeszy internautów łatwo znaleźć grupę podatną na…

Poznaj partnerów EmailLabs

Poznaj partnerów EmailLabs

Sie 30 2019

Odpowiadasz za rozwój platformy świadczącej usługi w modelu SaaS, takiej jak system marketing automation, platforma dla sklepów internetowych, a może prowadzisz prężnie…