E-maile transakcyjne w branży fintech: dostarczalność i kreacja

E-maile transakcyjne w branży fintech: dostarczalność i kreacja

Paź 14 2019

  Wiele osób denerwuje się, kiedy otrzymuje jakiekolwiek powiadomienia związane z ich finansami. Zawsze budzi to swego rodzaju niepokój i pytania, czy…

Doskonała współpraca z GMAIL: 5 ważnych rzeczy, których nie dowiesz się od GMAILA

Doskonała współpraca z GMAIL: 5 ważnych rzeczy, których nie dowiesz się od GMAILA

Wrz 27 2019

Kilka dni temu zespół EmailLabs wrócił z międzynarodowej konferencji, podczas której dostawcy najlepszej infrastruktury do wysyłki e-maili, ISP, ESP rozmawiali m.in. o…

Adres noreply – używać czy nie?

Adres noreply – używać czy nie?

Wrz 26 2019

Zazwyczaj mamy świadomość, że komunikacja to prowadzenie dialogu, słuchanie i odbieranie komunikatów. Dlatego właśnie nie zaleca się stosowania adresów “noreply” – nie…

Serwer SMTP dla WooCommerce – integracja z SMTP EmailLabs

Serwer SMTP dla WooCommerce – integracja z SMTP EmailLabs

Wrz 16 2019

Jesteś użytkownikiem WooCommerce, z którego chcesz skutecznie wysyłać wiadomości e-mail? Chciałbyś cieszyć się najwyższą dostarczalnością e-maili?

Po co komu DMARC i jak go włączyć?

Po co komu DMARC i jak go włączyć?

Wrz 10 2019

DMARC – dlaczego potrzebuje go Twój e-biznes? Fałszywe e-maile są częstym zjawiskiem, a wśród licznej rzeszy internautów łatwo znaleźć grupę podatną na…

Poznaj partnerów EmailLabs

Poznaj partnerów EmailLabs

Sie 30 2019

Odpowiadasz za rozwój platformy świadczącej usługi w modelu SaaS, takiej jak system marketing automation, platforma dla sklepów internetowych, a może prowadzisz prężnie…

Różnice między mailem transakcyjnym a marketingowym

Różnice między mailem transakcyjnym a marketingowym

Sie 21 2019

Czym są maile transakcyjne? Maile transakcyjne to wiadomości, które są generowane automatycznie, najczęściej po wykonaniu jakiejś akcji przez użytkownika. Na przykład: użytkownik…

Maile transakcyjne w obsłudze klienta, czyli jak dbać o to, by nie stracić zaufania już na starcie

Maile transakcyjne w obsłudze klienta, czyli jak dbać o to, by nie stracić zaufania już na starcie

Sie 08 2019

W czasach, kiedy każda marka dba o customer experience, budowanie dobrych relacji z klientem jest zadaniem kluczowym. Jednym z filarów tych relacji…