E-mail API: Statystyki LIVE w panelu analitycznym EmailLabs

E-mail API: Statystyki LIVE w panelu analitycznym EmailLabs

Maj 16 2019

Z przyjemnością informujemy, że wdrożyliśmy produkcyjnie statystyki LIVE. Oznacza to, że Klienci wysyłający e-maile po API zobaczą informację o nowych e-mailach wraz…

EmailLabs: Integracja z Mautic

EmailLabs: Integracja z Mautic

Kwi 25 2019

Coraz więcej firm wdraża systemy klasy marketing automation. Celem jest jak najlepsze poznanie klienta i dopasowanie oferty do jego potrzeb. Na polskim…

Sprawdź, czy umiesz rozpoznać phishing. Quiz od Google

Sprawdź, czy umiesz rozpoznać phishing. Quiz od Google

Mar 15 2019

Hakerzy stosują coraz bardziej zaawansowane techniki podszywania się pod marki w komunikacji e-mail, przez co coraz cięższej jest rozpoznać, czy otrzymana wiadomość…

Wywiad: Najbardziej świadomi klienci EmailLabs: SZKLA.COM

Wywiad: Najbardziej świadomi klienci EmailLabs: SZKLA.COM

Mar 11 2019

„Dzięki EmailLabs nie odbieramy już telefonów z zapytaniami „Gdzie podział się e-mail z potwierdzeniem zamówienia?”. Dziś w cyklu „Najbardziej świadomi klienci EmailLabs” rozmawiamy…

Rozwiązania Antyspam: Tensor Flow od Google

Rozwiązania Antyspam: Tensor Flow od Google

Lut 19 2019

Niechciane wiadomości e-mail są zmorą nie tylko samych ich odbiorców, ale i providerów pocztowych. Ci ostatni intensywnie pracują nad rozmaitymi wbudowanymi rozwiązaniami,…

Zadbaj o dobre praktyki, czyli dlaczego Double Opt-In to nie wszystko

Zadbaj o dobre praktyki, czyli dlaczego Double Opt-In to nie wszystko

Lut 01 2019

Za chwilę minie 5 rok, jak EmailLabs pomaga tysiącom klientów w rozwiązywaniu najrozmaitszych problemów związanych z dostarczalnością e-maili. Wiele udało się osiągnąć,…

7 ważnych zasad dotyczących testowania infrastruktury do wysyłek e-mail

7 ważnych zasad dotyczących testowania infrastruktury do wysyłek e-mail

Sty 07 2019

Wybierając infrastrukturę do wysyłki e-maili, warto przetestować możliwości narzędzia. Deklaracje dostawcy na stronie www czasem rozmijają się z wynikami, które otrzymujemy po…

Wywiad: Najbardziej świadomi klienci EmailLabs: Edrone

Wywiad: Najbardziej świadomi klienci EmailLabs: Edrone

Gru 14 2018

Rozpoczynamy nowy cykl na naszym blogu – wywiady z najbardziej świadomymi klientami EmailLabs. Dziś o współpracy EmailLabs z Edrone rozmawiamy z Piotrem…