Case Study: CzasNaButy.pl

26 czerwca 2015
EmailLabs

CzasNaButy.pl/IAI

Nasz klient: CzasNaButy.pl

Modne obuwie dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

CzasNaButy.pl to jeden z największych polskich sklepów internetowych z obuwiem. Sklep rozwija się bardzo dynamicznie i już teraz posiada bazę kilkuset tysięcy klientów.

Osiągnięte korzyści ze współpracy z EmailLabs:

  • Zwiększona dostarczalność e-mail
  • Zwiększona konwersja z newsletterów
  • Szybka integracja z indywidualną, wysoce skalowalną infrastrukturą
  • Zaawansowane narzędzia analityczne, pozwalające porównać skuteczność poszczególnych kampanii
  • Dostęp do informacji o tym, co wydarzyło się z każdą, indywidualną wiadomością.

Problem klienta

Niski współczynnik dostarczalności e-mail

CzasNaButy.pl korzysta z platformy sklepowej iaishop.pl, z której wysyła zarówno wiadomości transakcyjne, jak i marketingowe. Klient korzystał do tej pory z profesjonalnego narzędzia do e-mail marketingu, które oferowało wiele ciekawych funkcji marketingowych, jednak nie było w stanie zapewnić wysokiej dostarczalności. Powodem takiego stanu rzeczy była głównie współdzielona infrastruktura. Klient nie mógł samodzielnie zadbać o swoją reputację i cierpiał z powodu błędów popełnianych przez pozostałych użytkowników współdzielonego adresu IP. CzasNaButy.pl traciło pieniądze i reputację wśród klientów, ponieważ nawet do 30% newsletterów trafiało do Spamu.

Integracja

Rozwiązanie problemu

Platforma obsługująca wiadomości transakcyjne i marketingowe, zapewniająca najwyższą dostarczalność i pozwalająca na szybką i łatwą integrację SMTP  z IAIshop.pl.

Po rozpatrzeniu kilku opcji, CzasNaButy.pl był pod wrażeniem reputacji, portfolio klientów i obszernej dokumentacji usługi EmailLabs. Decydującym czynnikiem była bezpośrednia współpraca z providerami poczty (Onet, WP, Interia, o2, Gmail) oraz dedykowana infrastruktura, dzięki której klient mógł sam zadbać o swoją reputację. Zaawansowany panel analityczny, pozwolił z kolei sprawdzać najważniejsze statystyki e-mail, przeprowadzać testy A/X, porównywać skuteczność poszczególnych kampanii i śledzić na bieżąco reputację swojego serwera.

Rezultaty

Wskaźniki dostarczalności sięgają 100%, a konwersja z newsletterów wzrosła do kilkudziesięciu procent.

Dziś, dostarczalność newsletterów CzasNaButy.pl osiągnęła ponad 99,9%. Przełożyło się to oczywiście również na wzrost liczby unikalnych otwarć wiadomości i sprzedaży za pomocą komunikacji e-mail. Dzięki analizie wysyłki i porównywaniu skuteczności poszczególnych kampanii, CzasNaButy.pl zwiększył skuteczność swoich działań e-mail marketingowych.

Jeśli chcesz sprawdzić w jaki sposób możemy pomóc i Tobie, to koniecznie zarejestruj się na darmowe testy EmailLabs.

Wypróbuj za darmo