EmailLabs vs Sendgrid, Mailjet, Mailgun i Sparkpost

25 października 2018
EmailLabs

Szukając rozwiązania SMTP w chmurze warto zwrócić uwagę na kilka kluczowych elementów.   Przede wszystkim, jak wygląda dostarczalność i odpowiedzialność za techniczne aspekty mailingu. Na rynku znajdziesz wiele rozwiązań globalnych usługodawców, takich jak Sendgrid, Mailgun, Mailjet, czy Sparkpost. Wielu z naszych obecnych klientów, przed podjęciem decyzji, pytało nas: „Czym różnicie się od Sendgrida?” „Dlaczego EmailLabsTM, a nie Mailjet?„. Jeśli i Ty zadajesz sobie takie pytanie, to poniższy tekst powinien rozwiać wszystkie wątpliwości i wyjaśnić dlaczego warto skorzystać z polskiego usługodawcy?

1. Współpraca z polskimi providerami

Mimo stale rosnącej liczby użytkowników poczty Gmail, wciąż blisko 70% Polaków korzysta z usług największych polskich providerów: WP, Onet, Interia, o2. Niestety każdy z tych usługodawców posiada swoje ograniczenia i filtry, które mogą negatywnie wpłynąć na efektywność wiadomości, również tych transakcyjnych. Dlatego też providerzy wprowadzili umowy, które nadają status zweryfikowanego nadawcy i zapewniają pierwszeństwo w dostarczeniu wiadomości do odpowiedniego folderu. Jako polska firma z wieloletnim doświadczeniem w branży rozwiązań omnichannel już od 2005 roku współpracujemy z polskimi providerami na bazie wyżej wspomnianych umów. Daje nam to przewagę nad zagranicznymi rozwiązaniami, które nie zadbały o takowe porozumienie z operatorami skrzynek pocztowych.

Podsumowując, jesteśmy Polską firmą, całą usługę kierowaliśmy od początku z zamysłem rozwiązania problemu dostarczalności e-mail na naszym rynku. Stąd jeśli swoje mailingi kierujesz do odbiorców zlokalizowanych w Polsce, EmailLabsTM sprawdzi się najlepiej.


2. Zlokalizowane w Polsce Data Center – Beyond

W celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa, jako centrum przetwarzania danych wybraliśmy Poznańskie Data Center Beyond. Gwarantuje ono nie tylko najwyższe standardy przechowywania danych, ale również bardzo ważną dla wielu firm kwestię lokalizacji. Nasze Data Center znajduje się w Polsce, dzięki czemu spełniamy nawet najbardziej surowe wymogi dotyczące przetwarzania danych osobowych. W przypadku dostawców zagranicznych, w wielu wypadkach trudno określić dokładną lokalizację Data Center, a tym samym dokładne miejsce przetwarzania danych – na pewno nie są one jednak przetwarzane w Polsce.

3. Obsługa i wsparcie „po polsku”

W przypadku zagranicznych rozwiązań bardzo często można napotkać problemy z komunikacją z suportem. Nie posiadają oni dedykowanego biura obsługi klienta pod poszczególne kraje. Jako Polska firma oferujemy zarówno profesjonalną obsługę w języku polskim oraz materiały edukacyjne o różnym stopniu zaawansowania (między innymi: webinaria, prezentacje, poradniki). Poprzez know-how i doświadczenie zbudowane na polskim rynku, aż po wsparcie inżynierów i pracowników działu obsługi, wszystko to otrzymujesz w naszym ojczystym języku. Dzięki czemu, cały proces komunikacji, rozwiązywania problemów, dzielenia się wiedzą jest szybszy i bardziej efektywny.

Oczywiście wszyscy znamy też angielski, dzięki czemu nie mamy problemów z obsługą klienta zagranicznego. Wychodzimy z prostego założenia, że mimo wszystko, w przypadku jakichkolwiek problemów, dobrze mieć po drugiej stronie słuchawki, bądź e-maila, osobę rozumiejącą nas lepiej. Pomaga to uniknąć wielu dodatkowych problemów, nieporozumień i źle wykonanych integracji.

4. Stała cena i „polska” faktura

Faktura, którą od nas otrzymujesz to standardowy VAT. Jest ona w pełni zgodna z obowiązującym w Polsce standardem. Równie ważna dla nas i wszystkich naszych klientów jest stała, przewidywalna cena (bez różnic kursowych) – to niewątpliwie kolejna zaleta wyboru dostawcy działającego w Polsce. Co prawda wszyscy nauczyliśmy się już żyć z fakturami wystawianymi np. przez Google, ale po co utrudniać życie sobie i naszym kochanym księgowym, skoro nie trzeba.

5. Większe prawdopodobieństwo zostania kluczowym klientem

Sendgrid, Mailjet, Mailgun i Sparkpost to globalni gracze, których klienci funkcjonują na dużo większych rynkach niż polski – dlatego nawet najwięksi pod względem wysyłki klienci w Polsce, mają problem z uzyskaniem statusu kluczowego klienta w tychże firmach. Dla nas każdy klient jest ważny i każdemu z przyjemnością oferujemy swoją pomoc, a status klienta kluczowego uzyskać jest zdecydowanie łatwiej.

6. Funkcjonalność

Najważniejsze i najlepsze zostawiliśmy na koniec – podsumowanie funkcjonalności usług:

Usługa EmailLabsTM Mailgun Sendgrid Mailjet Sparkpost
Partnerstwo z polskimi ESP (WP, o2, Onet, Interia) Tak Nie Nie Nie Nie
Przetwarzanie danych w Polsce Tak Nie Nie Nie Nie
100% zgodności z RODO Tak Nie Nie Nie Nie
Rozszerzenia funkcji usługi na życzenie klienta Tak Nie Tak Nie Nie
„Polska” faktura Tak Nie Nie Nie Nie
Wsparcie techniczne w j. polskim Tak Nie Nie Nie Nie
Automatyczne dopisywanie UTM’ów (Integracja z GA) Tak Nie Tak Nie Nie
Automatyczne dodawanie wersji tekstowej do HTML Tak Nie Tak Nie Nie
Event API Tak Tak Tak Nie Tak
Testy A/X Tak Nie Tak Tak Tak
Wsparcie E-mail, Telefon E-mail, Telefon E-mail E-mail, Telefon E-mail
Dedykowany adres IP 99zł Od pakietu $79 $79.95 Od pakietu $68.95 Od pakietu $49
Dodatkowy adres IP 99zł $59 $30 $50 $20
Współpraca z zagranicznymi ESP (np. Gmail, Yahoo) Tak Tak Tak Tak Tak
SPF, DKIM, DMARC* Tak Tak Tak Tak Tak
Szyfrowanie komunikacji TLS Tak Tak Tak Tak Tak
RESTful API Tak Tak Tak Tak Tak
Zaawansowane dane statystyczne Tak Tak Tak Tak Tak

*DMARC wymaga dedykowanego IP.

7. Działamy dla Ciebie

Dzięki temu, że zależy nam na tworzeniu usługi intuicyjnej i spełniającej nawet najwyższe wymagania stale rozbudowujemy funkcjonalności EmailLabsTM. Dodatkowo zapewniamy wsparcie dla developerów i firm IT. Gwarantuje to dużą elastyczność w dopasowaniu narzędzia do Twoich potrzeb. Zapewniamy też dedykowane wsparcie techniczne na etapie integracji.

Sprawdź sam czy nasza usługa spełni Twoje oczekiwania
Przetestuj EmailLabs!

EmailLabsTM nie jest w żaden sposób powiązany, lub sponsorowany przez usługi takie jak SendGrid, Mandrill, czy Mailjet. Logo SendGrid jest zastrzeżonym znakiem handlowym SendGrid Inc.Logo Mandrill jest zastrzeżonym znakiem handlowym The Rocket Science Group. Logo Mailjet jest zastrzeżonym znakiem handlowym Mailjet Inc.