EmailLabs wspiera Exponeę w dostarczalności emaili marketingowych

9 kwietnia 2020
zespół EmailLabs

exponea-partnerem-emaillabs

EmailLabs początkowo obsłuży wysyłki Exponei dla polskich klientów e-commerce i retail, a w perspektywie również dla klientów w krajach UE i w USA. 

Exponea: Wybieramy EmailLabs ze względu na wysoką dostarczalność wiadomości

CDXP Exponea doceniła naszą długofalową współpracę z polskimi providerami pocztowymi. Nasze budowane przez wiele lat doświadczenie wesprze słowackiego Partnera, którego klienci nie będą musieli obawiać się o dostarczalność do skrzynek mailowych polskich dostawców, na którą składają się: przepustowość i czas dostarczenia wiadomości, brak limitów wysyłkowych i wpadanie wiadomości do pożądanych folderów. 

Słowacki system klasy CDP (Customer Data Platform) docenił również nasz sprawny proces integracji, kompleksowe wdrożenie, a także priorytetowy support i SLA.

Zaostrzone w kwietniu limity wysyłkowe na WP i o2 oznaczają, że bez autoryzacji do polskich providerów nie ma mowy o dobrej dostarczalności do użytkowników tych skrzynek pocztowych. Dlatego najważniejszym aspektem przesądzającym o wyborze naszego rozwiązania jest długofalowa współpraca z lokalnymi dostawcami – mówi Katarzyna Garbaciak, dyrektor zarządzający EmailLabs i dodaje – Równie dobrze wypadamy jeśli chodzi o dostarczalność do globalnych i ościennych providerów pocztowych. Dlatego docelowo EmailLabs będzie realizował także wysyłki Klientów Exponei spoza Polski.

Priorytetowy support i szczegółowa analityka e-mail

EmailLabs obsłuży e-maile marketingowe Klientów Exponei. W ramach kompleksowej usługi Klient zyska pełne wsparcie przy komunikacji z największymi providerami skrzynek. W praktyce oznacza to, że Emaillabs będzie rozwiązywać zgłoszenia i kontaktować się w imieniu Klienta z takimi firmami jak Hotmail, Outlook, AOL, Yahoo, MailRu, Home.pl, Nazwa.pl oraz z dostawcami skrzynek dominującymi w krajach ościennych, jak Seznam.cz, Web.de, Inbox.lv itp.

EmailLabs będzie w sposób ustawiczny monitorował po swojej stronie wysyłki Klientów Exponei w zakresie dostarczalności wiadomości, oznaczania wiadomości jako SPAM (statusy feedback loops). Wsparcie zawiera również dbałość o higienę baz Klientów Exponei, monitoring największych providerów, takich jak m.in. Gmail, kontrolę jakości wysyłek ze wskazanych IP i najważniejszych RBL (Czarnych List) wraz z alertami wczesnego ostrzegania o potencjalnych problemach.

Działaj. Już dziś docieraj skutecznie do swoich klientów. Zwiększ OR i CTR. Przetestuj EmailLabs.