mElements wybiera EmailLabs jako dostawcę usługi ze względu na bezpieczeństwo i dostarczalność e-maili

20 stycznia 2020
zespół EmailLabs

emaillabs_i_melements_klient

Jakiś czas temu mBank uruchomił własną bramkę płatniczą dla sklepów internetowych – Paynow. Przy obsłudze procesu e-maili transakcyjnych usługę wspiera EmailLabs. Co zadecydowało o tym wyborze, jakie aspekty związane z obsługą e-maili były dla Klienta krytyczne i jak przebiegał proces integracji, m.in. o tym rozmawiamy z Sebastianem Sztajnertem, CTO mElements (Grupa mBanku).

Dlaczego zdecydowali się Państwo na współpracę z EmailLabs?

melements_sebastianWszystko zaczęło się od tego, że nasze e-maile z potwierdzeniem zamówień wpadały do zakładki Oferty. Nie mieliśmy świadomości, jak ważne jest rozdzielenie ruchu marketingowego i transakcyjnego. Wszystkie wiadomości wysyłaliśmy z tego samego IP. Tymczasem wiadomości transakcyjne nie mają pierwszeństwa przed marketingowymi. Tych drugich wysyłaliśmy i wysyłamy sporo, dlatego providerzy przypisywali cały ruch na tym IP działaniom marketingowym. Przez to często nasze e-maile związane z zamówieniami wpadały do Ofert.

Paynow to najnowsza bramka płatnicza. Jakie korzyści daje sklepom internetowym to rozwiązanie?

Paynow to pierwsza na rynku usługa bramki płatności e-commerce zbudowana wokół wygody – zarówno płacącego jak i sprzedawcy. Usługa jest bardzo mocno zintegrowana z systemem i rachunkiem bankowym przedsiębiorcy – to w końcu kolejne narzędzie przyjmowania płatności przez firmy, przez co klient ma wszystko w jednym miejscu, a pieniądze od razu na koncie. To w dalszym ciągu unikalna wartość na rynku. Dodatkowo, co ważne, rozwiązanie jest bardzo wydajne, dzięki czemu sklepy dysponujące dużym ruchem nie tracą konwersji na poziomie płatności. No i finalnie – rozwiązanie Paynow jest naprawdę konkurencyjne cenowo. Z kolei, jeśli chodzi o płacących to po prostu bardzo wygodna, świetnie działająca na mobile bramka płatności, która stawia konwersję procesu jako priorytet.

Jak zaczęła się historia EmailLabs i mElements?

Właściwie wszystko zaczęło się od polecenia Waszego produktu. Usłyszeliśmy o EmailLabs, sprawdziliśmy dokumentację API, umówiliśmy się na spotkanie, czyli to co zazwyczaj dzieje się, kiedy chcemy podpiąć nową usługę. Decydujące jednak były pierwsze testy, to czy możecie sprawnie skonfigurować najważniejsze dla nas zabezpieczenia e-maili transakcyjnych, w tym S/MIME oraz dopasować się do korporacyjnych wytycznych w zakresie SLA oraz prawnych i regulacyjnych aspektów współpracy.

Cytaty_mbank
Coś Was szczególnie pozytywnie zaskoczyło….

Przede wszystkim elastyczne podejście do potrzeb i otwartość na nasze sugestie zarówno ze strony Dyrektora IT EmailLabs czy Key Account Managera wdrażającego usługę. Udało się przygotować rozwiązanie dopasowane do naszych realiów i to w sprawny sposób. Wiedza technologiczna i know how związane z tym, że robicie to dla wielu fintechów i banków, pozytywnie wpłynęły na efektywność naszych rozmów.

Bezpieczeństwo danych

System EmailLabs przechowuje szczegółowe informacje na temat wszystkich wysyłek i są to bardzo kompleksowe dane związane z nadawaniem poszczególnych statusów, jak: wiadomość dostarczona, odbita itd., które są zbierane 24/7, w czasie rzeczywistym. W przypadku potrzeby udzielenia rzetelnej odpowiedzi naszemu klientowi, ewentualnego audytu, możemy szybko sprawdzić, co się stało z każdą pojedynczą wiadomością, w tym czy została odczytana przez odbiorcę.

Dostarczalność e-maili

Jeśli chodzi do dostarczalność, tutaj rekomendacje klientów z naszej branży i pierwsze testy były wystarczające do tego, aby wybrać partnera do współpracy. Natomiast dla partnera takiego jak my, którego corem biznesu niekoniecznie jest komunikacja emailowa czy smsowa, nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z providerami jest stratą energii. Dlatego wybraliśmy Was, bo od lat rozmawiacie z providerami w Polsce, za granicą, ale także poprzez jednego z Waszych dostawców obsługujecie większość skrzynek biznesowych. To duża przewaga konkurencyjna, zwłaszcza dla branży B2B.

Dziękujemy za rozmowę i życzymy wielu sukcesów!

I ty chcesz mieć wpływ na swoje e-maile? Docieraj do skrzynki głównej. Zwiększ OR i CTR. Przetestuj EmailLabs.