Sukcesy klientów EmailLabs, Wywiad
Sukcesy klientów EmailLabs, Wywiad
Jakiś czas temu mBank uruchomił własną bramkę płatniczą dla sklepów internetowych – Paynow. Przy obsłudze procesu emaili transakcyjnych usługę wspiera EmailLabs. Co zadecydowało o tym wyborze, jakie aspekty związane z obsługą emaili były dla Klienta krytyczne i jak przebiegał proces integracji, m.in. o tym rozmawiamy z Sebastianem Sztajnertem, CTO mElements (Grupa mBanku).
Wszystko zaczęło się od tego, że nasze emaile z potwierdzeniem zamówień wpadały do zakładki Oferty. Nie mieliśmy świadomości, jak ważne jest rozdzielenie ruchu marketingowego i transakcyjnego. Wszystkie wiadomości wysyłaliśmy z tego samego IP. Tymczasem wiadomości transakcyjne nie mają pierwszeństwa przed marketingowymi. Tych drugich wysyłaliśmy i wysyłamy sporo, dlatego providerzy przypisywali cały ruch na tym IP działaniom marketingowym. Przez to często nasze emaile związane z zamówieniami wpadały do Ofert.
Paynow to pierwsza na rynku usługa bramki płatności e-commerce zbudowana wokół wygody – zarówno płacącego jak i sprzedawcy. Usługa jest bardzo mocno zintegrowana z systemem i rachunkiem bankowym przedsiębiorcy – to w końcu kolejne narzędzie przyjmowania płatności przez firmy, przez co klient ma wszystko w jednym miejscu, a pieniądze od razu na koncie. To w dalszym ciągu unikalna wartość na rynku. Dodatkowo, co ważne, rozwiązanie jest bardzo wydajne, dzięki czemu sklepy dysponujące dużym ruchem nie tracą konwersji na poziomie płatności. No i finalnie – rozwiązanie Paynow jest naprawdę konkurencyjne cenowo. Z kolei, jeśli chodzi o płacących to po prostu bardzo wygodna, świetnie działająca na mobile bramka płatności, która stawia konwersję procesu jako priorytet.
Właściwie wszystko zaczęło się od polecenia Waszego produktu. Usłyszeliśmy o EmailLabs, sprawdziliśmy dokumentację API, umówiliśmy się na spotkanie, czyli to co zazwyczaj dzieje się, kiedy chcemy podpiąć nową usługę. Decydujące jednak były pierwsze testy, to czy możecie sprawnie skonfigurować najważniejsze dla nas zabezpieczenia emaili transakcyjnych, w tym S/MIME oraz dopasować się do korporacyjnych wytycznych w zakresie SLA oraz prawnych i regulacyjnych aspektów współpracy.
Przede wszystkim elastyczne podejście do potrzeb i otwartość na nasze sugestie zarówno ze strony Dyrektora IT EmailLabs czy Key Account Managera wdrażającego usługę. Udało się przygotować rozwiązanie dopasowane do naszych realiów i to w sprawny sposób. Wiedza technologiczna i know how związane z tym, że robicie to dla wielu fintechów i banków, pozytywnie wpłynęły na efektywność naszych rozmów.
System EmailLabs przechowuje szczegółowe informacje na temat wszystkich wysyłek i są to bardzo kompleksowe dane związane z nadawaniem poszczególnych statusów, jak: wiadomość dostarczona, odbita itd., które są zbierane 24/7, w czasie rzeczywistym. W przypadku potrzeby udzielenia rzetelnej odpowiedzi naszemu klientowi, ewentualnego audytu, możemy szybko sprawdzić, co się stało z każdą pojedynczą wiadomością, w tym czy została odczytana przez odbiorcę.
Jeśli chodzi do dostarczalność, tutaj rekomendacje klientów z naszej branży i pierwsze testy były wystarczające do tego, aby wybrać partnera do współpracy. Natomiast dla partnera takiego jak my, którego corem biznesu niekoniecznie jest komunikacja emailowa czy smsowa, nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z providerami jest stratą energii. Dlatego wybraliśmy Was, bo od lat rozmawiacie z providerami w Polsce, za granicą, ale także poprzez jednego z Waszych dostawców obsługujecie większość skrzynek biznesowych. To duża przewaga konkurencyjna, zwłaszcza dla branży B2B.
Dobre praktyki, Gmail, Uwierzytelnienia e-mail
Gmail zapowiada, że od 1 lutego 2024 wysyłający wiadomości email do swoich klientów będą musieli liczyć się ze sporymi zmianami w zakresie wymagań, jakie należy spełniać, aby cieszyć się...
GDPR, Zgodność i bezpieczeństwo
Spółka Vercom S.A., która prowadzi projekt EmailLabs, z sukcesem przeszła kolejną certyfikację na normę ISO/IEC 27001 oraz ISO 27018. Wdrożony w Vercom S.A. System Zarządzania Bezpieczeństwa Informacji 0bejmuje tworzenie,...
To, że z roku na rok kampanii phishingowych jest coraz więcej i że ten trend będzie tylko rósł, raczej nikogo nie zdziwi. Wkrótce, może stać się to najpoważniejszym problemem...
Spośród wszystkich rzeczy, które mogą pójść źle podczas wysyłania e-maili marketingowych i transakcyjnych, trafienie do SPAMu jest prawdopodobnie najbardziej kłopotliwe – i łatwo zrozumieć, dlaczego. W końcu zależy nam...
DMARC, czyli Domain-based Message Authentication, Reporting, and Conformance jest protokołem uwierzytelniania, zasad i raportowania poczty elektronicznej. Jego zadaniem jest ochrona przed atakami phishingowymi i pomoc w zwalczaniu innych prób...
Wraz z pojawieniem się pandemii Covid-19, wiele marek zostało postawionych przed sporym wyzwaniem aby w krótkim czasie przystosować się do zmienionej rzeczywistości oraz nowego podejścia konsumentów i zreorganizować...
Reputacja Nadawcy, Uwierzytelnienia e-mail
Dla providerów zarówno lokalnych jak i globalnych takich jak Gmail, Yahoo czy AOL, autoryzacja nadawcy jest czymś w rodzaju broni zwalczającej SPAM. Dzięki uwierzytelnieniu swojej domeny wysyłkowej, możesz natychmiast...
Jako integralna część infrastruktury serwerowej, takie pojęcia jak SMTP i Porty SMTP nie są zarezerwowane tylko dla specjalistów – są ważne dla każdego, kto korzysta z poczty elektronicznej. Prawdopodobnie...
Best practices, Dobre praktyki
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego nie możesz załączyć filmu do wiadomości e-mail? Albo dlaczego prezentacja PowerPoint po prostu się nie wysyła? Wszystko sprowadza się do jednego – maksymalnego rozmiaru...
Reputacja Nadawcy, Uwierzytelnienia e-mail
Dla providerów zarówno lokalnych jak i globalnych takich jak Gmail, Yahoo czy AOL, autoryzacja nadawcy jest czymś w rodzaju broni zwalczającej SPAM. Dzięki uwierzytelnieniu swojej domeny wysyłkowej, możesz natychmiast...
Jako integralna część infrastruktury serwerowej, takie pojęcia jak SMTP i Porty SMTP nie są zarezerwowane tylko dla specjalistów – są ważne dla każdego, kto korzysta z poczty elektronicznej. Prawdopodobnie...
Best practices, Dobre praktyki
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego nie możesz załączyć filmu do wiadomości e-mail? Albo dlaczego prezentacja PowerPoint po prostu się nie wysyła? Wszystko sprowadza się do jednego – maksymalnego rozmiaru...
Jeden z najgorszych scenariuszy, jaki może sobie wyobrazić niemalże każda firma to taki, w którym zostajemy zhakowani. W następstwach tego, własność intelektualna firmy, ogromna ilość danych klientów może zostać...
Protokół SMTP (Simple Mail Transfer Protocol) ma istotne znaczenie w sferze komunikacji e-mail. Jako istotny element serwerów pocztowych, SMTP odpowiada za wysyłanie, odbieranie i przekazywanie wiadomości e-mail, zapewniając ich...
Znaczenie ochrony poczty elektronicznej i bezpieczeństwa danych rośnie systematycznie w erze cyfrowej, a StartTLS staje się kluczowym zawodnikiem na tej arenie. Jako rozszerzenie protokołu szyfrowania, StartTLS oferuje użytkownikom unikalną...
Dobre praktyki, Reputacja Nadawcy
Twoje kampanie e-mail nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Niskie współczynniki otwarć i wysokie współczynniki odrzuceń mogą być frustrujące, ale możesz odwrócić tę sytuację przez poprawę reputacji nadawcy. Ale zanim to,...
Dobre praktyki, Gmail, Uwierzytelnienia e-mail
Gmail zapowiada, że od 1 lutego 2024 wysyłający wiadomości email do swoich klientów będą musieli liczyć się ze sporymi zmianami w zakresie wymagań, jakie należy spełniać, aby cieszyć się...
Gmail, Uwierzytelnienia e-mail
W celu zwiększenia bezpieczeństwa poczty elektronicznej i ochrony użytkowników przed złośliwymi wiadomościami, Google i Yahoo zamierzają wdrożyć surowe wymagania dotyczące uwierzytelniania e-maili od 2024 roku. E-mail marketing stał się...