Pełne porównanie pakietów

Startup Essential Pro Enterprise

Podstawowe różnice

Miesięczna cena pakietu 0 PLN 99 - 299 PLN 399 - 2599 PLN Skontaktuj się
Dzienny limit wysyłek 300 brak brak brak
Miesięczny limit wysyłek 9 000 30 000 i 100 000 brak brak
Dedykowany adres IP brak brak 1 adres IP Min. 2 na start
Czas przechowywania logów e-maili 1 dzień 7 dni 15 dni 15 dni
Support telefoniczny i dedykowany opiekun brak dodatkowo płatne dodatkowo płatne dodatkowo płatne

Autoryzacja wysyłek

Autoryzacja wysyłek do lokalnych providerów
Najwyższa ocena reputacji domen wysyłkowych w Gmail
Znajomość wymagań i lokalnych rynków, partnerstwo z dostawcami skrzynek
Certyfikacja Certified Senders Aliance dodatkowo płatne
Greylisting dla wielu dostawców skrzynek B2B (partnerstwo z Cyber_Folks)

Integracja i support

Integracja SMTP, RESTful API, Event API
Wsparcie podczas integracji
Pełen onboarding Klienta i autoryzacja nadawcy
Webhook OK bez ograniczeń
SMTP Relay
Bezpośredni kontakt z providerami i adminami RBL w imieniu Klienta dodatkowo płatne dodatkowo płatne dodatkowo płatne
Obsługa indywidualnego kanału API (nie jest wliczone w cenę) dodatkowo płatne
Indywidualna baza danych dodatkowo płatne dodatkowo płatne
Pełen Whitelabel dodatkowo płatne dodatkowo płatne
Dedykowane konferencje i szkolenia dla Klienta dodatkowo płatne dodatkowo płatne dodatkowo płatne
Zaawansowane testy live - dostarczalności i przepustowości dodatkowo płatne dodatkowo płatne dodatkowo płatne
Podpisanie umowy SLA dodatkowo płatne
Dopasowanie przepustowości do dedykowanych wymagań Klienta
Możliwość otrzymania dedykowanego opiekuna Klienta dodatkowo płatne

Raportowanie

Automatyczne blokowanie twardych odbić
Podstawowe dane statyczne (statusy wysyłek, raporty aktywności)
Link tracking i Open tracking
Raport czarna i biała lista
Eksport czarnej listy do pliku
Możliwość wydłużenia czasu przechowywania logów aktywności
Feedback loops
Raporty per provider
Automatyczne parametry UTM
Tagowanie wiadomości
E-mailowe alerty dostarczalności

Panel i ustawienia SMTP

Footer, nagłówki bulk i list
Blokada skrzynek tymczasowych
Zarządzanie uprawnieniami i wieloma kontami użytkowników
Logi panelu klienta
Indywidualny link tracking
Deep linking

Dostarczalność

Dedykowany adres IP 1 adres IP w cenie 2 adresy IP w cenie
Dodatkowy adres IP + 199 PLN + 199 PLN
Weryfikacja adresów e-mail, weryfikacja, czy są w bazie spamtrapów
Przygotowanie infrastruktury dopasowanej do danego typu ruchu (transakcyjnego bądź marketingowego)
Plan wygrzewania infrastruktury przy dużych wolumenach i pomoc przy jego realizacji dodatkowo płatne dodatkowo płatne
Możliwość dodatkowych certyfikacji w tym dla providerów DACH dodatkowo płatne

Szyfrowanie i bezpieczeństwo

Pełne szyfrowanie komunikacji TLS do wspierających providerów
SPF
Personalizowany DKIM
Wsparcie restrykcyjnej polityki DMARC
Wdrożenie i utrzymywanie S/MIME dodatkowo płatne dodatkowo płatne
Zawarcie umowy SLA (dedykowane czasy reakcji, naprawy) dodatkowo płatne
Wsparcie przy wdrożeniu BIMI dodatkowo płatne
Konfiguracja VPN i dostępów do paneli i SMTP po IP

Pozostałe

Zgodność z RODO oraz certyfikacja ISO 27001 oraz 27018
Możliwość naniesienia komentarzy do ogólnych draftów umów EmailLabs*
Faktury z podziałem na departamenty

* UWAGA: Od Pakietu PRO dopuszczamy możliwość komentowania draftów Klienta. Godzina pracy prawnika wynosi 500 zł netto na fakturze.

Koszt CPM (Cost Per Mail)

Plan Limit wiadomości Koszt CPM
PRO 100 100 000 4,40 PLN
PRO 250 250 000 4,30 PLN
PRO 500 500 000 4,20 PLN
PRO 800 800 000 3,99 PLN
Enterprise 1 000 000 3,20 PLN
>2 MLN 2 000 000 2,40 PLN
>5 MLN 5 000 000 1,50 PLN
>10 MLN 10 000 000 1,20 PLN

* CPM – koszt za każde 1000 wiadomości po przekroczeniu wolumenu wliczonego w pakiet

Pakiety Supportowe

Free Extended Dedicated
Miesięczna cena pakietu O PLN 249 PLN 2099 PLN
Sprawdzenie i dopasowanie wysyłek do nowych wymagań Google i Yahoo od 250 PLN/H od 250 PLN/H od 250 PLN/H
Dedykowana obsługa poprzez email
Dedykowana obsługa poprzez czat
Dedykowana obsługa poprzez telefon
Wsparcie przy integracji
Wsparcie przy onboardingu
Wykup i utrzymanie domeny dla Klienta
Pomoc przy wpisach do DNS
Autoryzacja domen - pomoc, wsparcie przy uwierzytelnieniach SPF, DKIM
Analiza statusów wiadomosci z panelu
Kontakt z providerami i RBL
Zwiększenie dostarczalnosci do providerów PL i zagranicznych
Testy wiadomosci i analiza
Plany i koodynacja realizacji warm-upingu
Pomoc przy wdrozeniu DMARC i BIMI
Dedykowany opiekun
Telekonferencje z BOK
Telekonferencje z IT
Analiza wiadomości z systemu klienta
Testy z HTML klienta
Indywidualne raporty dostarczalnosci np. per rynek, per provider, per system klienta
Szkolenie dla zespołu (panel, dostarczalność)
Priorytetowa odpowiedź do 2h w czasie pracy biura (8:00 - 17:00)
Testy dedykowane, testy wydajnościowe i testy dostarczalności