Jak uniknąć problemów z mailingiem w okresie Świąt?

91% marketerów uznaje newslettery jako jeden z najskuteczniejszych kanałów komunikacji z konsumentem przed Świętami. E-maile pozwalają bezpośrednio dotrzeć do klienta ze spersonalizowaną ofertą, czego nie gwarantują inne kanały, np. social media. Dlatego tak istotna jest wiedza w jaki sposób prowadzić skuteczny e-mail marketing, tak aby omijać problemy z dostarczalnością, opóźnieniami czy niską otwieralnością i zawsze docierać do klienta.

Po przeczytaniu poradnika będziesz wiedzieć:

  • jakie elementy mailingu pomogą Ci zwiększyć konwersję o 300%
  • jak dobrze przygotować infrastrukturę techniczną do wysyłki,
  • co powinna zawierać kreacja mailowa, aby sprzedawała,
  • jak wykorzystać maile transakcyjne do przyciągnięcia uwagi.

W razie jakichkolwiek pytań, jesteśmy do dyspozycji. Miłej lektury!

   Pobierz e-book!