Ebooki EmailLabs

Co jest ważne, kiedy planujesz wysyłkę e-maili transakcyjnych? Do podzielenia się komentarzami w naszych publikacjach zaprosiliśmy ekspertów branżowych, którzy podpowiadają, jak zaprojektować kampanię marketingową, aby osiągnąć najwyższą skuteczność i jak wykorzystać e-maile transakcyjne do celów marketingowych?

Skuteczne e-maile w e-commerce!

Wysokie wyniki osiągane dzięki mailingom przekonują, jak istotna jest wiedza na temat skutecznego działania w tym obszarze. Warto omijać problemy związane z nieodpowiednią kreacją i niską otwieralnością wiadomości, dostarczalnością — przy braku odpowiednich praktyk problemów może pojawić się sporo, czy ścieżką klienta — jak sprawić, aby sam proces, od założenia konta do wykonania transakcji, był sprawny i zautomatyzowany?

Nie tylko treści marketingowe mają wpływ na decyzje zakupowe — wpadające do SPAM-u e-maile aktywacyjne mogą skutecznie zniechęcić potencjalnego nabywcę.

Bardzo często pomijanym aspektem wysyłki e-maili są wiadomości transakcyjne. To od nich rozpoczyna się droga klienta do zakupu. Wyobraź sobie, że zobaczysz reklamę produktu, który Cię zainteresował, chcesz go kupić już teraz. Wchodzisz na witrynę sklepową, zakładasz konto w celu zakupu produktu, jednak niestety nie jesteś w stanie potwierdzić i sfinalizować transakcji, ponieważ wiadomość z linkiem aktywacyjnym do Ciebie nie dotarła. Jeżeli wiadomości potwierdzające nie są skutecznie dostarczane, Ty jako przedsiębiorca tracisz klientów i cenne konwersje.

Publikacja powstała z myślą o firmach, które chcą zgłębić swoją wiedzę w obszarze e-maili transakcyjnych i marketingowych.

  • e-mail: wizytówka i forma promocji,
  • gdzie powinny trafiać e-maile,
  • sposoby na pozyskanie i zwiększenie bazy odbiorców,
  • segmentacja i higiena bazy,
  • o czym pamiętać przy budowie newslettera,
  • dostarczalność e-maili
  • jak nie trafiać do folderu SPAM
  • zabezpiecz swoje wiadomości

Miłej lektury!

jak zwiekszyc dostarczalnosc?

Niezależnie od tego ile wiadomości wysyłasz, nasz poradnik jest niezbędną pomocą w dostarczaniu wiadomości do skrzynek odbiorczych Twoich adresatów. Pobierz poradnik „Jak zwiększyć dostarczalność?” i upewnij się, że Twoje wiadomości nie trafią do spamu.

Nasz poradnik nie tylko odpowie na wszystkie Twoje pytania związane zarówno z mailingiem reklamowym, jak i transakcyjnym, ale też wyposaży Cię w:

– sprawdzone sposoby na zwiększenie dostarczalności
– porady, dzięki którym ominiesz pułapki spam
– zestaw najlepszych praktyk mailingu
– wypracowane działania, które poprawią zadowolenie Twoich klientów

wiadomosci transakcyjne okladka

Możemy wyróżnić 2 rodzaje komercyjnych wiadomości e-mail: transakcyjne oraz marketingowe. Każdy z nich spełnia ważną funkcję w procesie komunikacji z klientem. Pobierz poradnik „Email transakcyjny i marketingowy” i dowiedz się jak połączyć funkcjonalności obu tych wiadomości. Stwórz tandem, który zwiększy Twoje zyski oraz zbuduje i utrzyma solidną relację pomiędzy Tobą, a Twoim klientem.

Po przeczytanie poradnika dowiesz się:

– Czym różnią się wiadomości transakcyjne od marketingowych
– Jak połączyć wiadomości marketingowe i transakcyjne aby zwiększyć zyski
– Co zrobić, aby zwiększyć dostarczalność wiadomości e-mail i odzew klientów
– Wzory i przykłady wiadomości, które sprawdziły się w praktyce

wiadomosci transakcyjne okladka

Odpowiedni design Twojej wiadomości jest bardzo istotny. Niewłaściwie zaprojektowana wiadomość zwiększa prawdopodobieństwo trafienia do spamu i może spowodować, że odbiorca usunie Twoją wiadomość, lub co gorsza oznaczy ją jako spam.

Pobierz poradnik „Jak zaprojektować e-mail?” i poznaj skuteczne metody, które nie tylko pomogą dostarczyć wiadomości, ale również zachęcą odbiorców do czytania i interakcji.

Po przeczytanie poradnika dowiesz się:

– Jak zaprojektować wiadomość, która trafi do skrzynki odbiorczej adresata
– Których słów i typów plików unikać aby wiadomość nie trafiła do spamu
– Co zrobić, aby skłonić użytkowników do interakcji

Infrastruktura e-mail okladka

Właściwy dobór infrastruktury wysyłkowej to podstawa skutecznych działań e-mailingowych Pobierz poradnik „Dedykowany IP vs współdzielony IP” i dowiedz się, kiedy i dlaczego warto skorzystać z dedykowanej infrastruktury.

Po przeczytanie poradnika dowiesz się:

– Czym jest adres IP
– Czym różni się współdzielony adres IP od dedykowanego adresu IP
– Jakie konsekwencje może nieść za sobą współdzielony adres IP
– Co możesz zyskać dzięki dedykowanej infrastrukturze e-mail.