E-commerce Berlin EXPO – Podsumowanie

9 lutego 2017
Redakcja
Share on FacebookShare on LinkedInShare on Google+

EmailLabsTM dobrze przyjął się już w Polsce, gdzie jest rozpoznawalny jako rozwiązanie zapewniające najlepszą dostarczalność e-mail. Sukces odniesiony na rynku domowym działa jak podmuch silnego wiatru, który złapany w żagle pcha naszą usługę na rynki zagraniczne. W celu lepszego zrozumienia tych nieznanych wód w zeszłym tygodniu wybraliśmy się wraz z usługami RedLink i RedSales na tragi E-commerce w Berlinie.

Wybraliśmy targi branży sprzedaży internetowej, ponieważ nie mogła by ona istnieć bez tego na czym znamy się najlepiej, czyli korespondencji transakcyjnej. Dodatkowo w gronie zadowolonych klientów EmailLabsTM znajduje się już wiele e-commerców, które sprzedają swoje produkty również klientom spoza granic Polski.

Na targach pojawiło się ponad 80 wystawców z całego świata. Udało nam się porozmawiać z firmami z takich krajów jak: Węgry, Turcja, Litwa, USA, Francja, Rosja i oczywiście Niemcy. Równie zróżnicowana kulturowo była społeczność odwiedzająca targi, która pozytywnie nas zaskoczyła. Targi rozpoczęły się o dziesiątej, a kolejka do szatni przez kolejne półtorej godziny ciągle rosła. Osoby odwiedzające także przyciągnął szeroki wachlarz prelekcji. Na targach podzieliło się wiedzą aż trzydziestu dwóch mówców. Mimo dużego zainteresowania wykładami nie było osoby, która nie zatrzymałaby przy stanowisku EmailLabsTM. Niektórzy robili to nawet po dwa razy.

Summa summarum w cztery osoby przeprowadziliśmy kilkadziesiąt lub nawet kilkaset rozmów, rozdaliśmy równie dużo materiałów i osobom odwiedzającym nasze stanowisko umilaliśmy czas częstując ich polskimi łakociami. A po dniu pełnym wrażeń i ciężkiej pracy przejechaliśmy się na najlepszy Kebab na świecie, Mustafa’s Gemuese Kebab znajdujący się w samym sercu niemieckiej stolicy.

Już teraz zapraszamy wszystkich na kolejne, wiosenne targi eHandlu w Gdańsku, na których nie zabraknie EmailLabsTM.

Pozdrawiamy,
Zespół EmailLabsTM

Comments

comments

Tags: eCommerce, targi,