Top 5 wpisów na blogu EmailLabs

6 września 2018
EmailLabs

Dzielenie się wiedzą to najlepsze, co możemy dać od siebie! Doskonale wiedzą o tym nasi eksperci, którzy chętnie przygotowują artykuły oraz dłuższe opracowania.

Staramy się, aby nasze materiały zawsze były merytoryczne i praktyczne. Wierzymy, że przekazywane przez nas rady są dobrymi wskazówkami do poprawienia skuteczności działań naszych klientów, ale także osób z zewnątrz. Większość rad jest bardzo uniwersalna, dzięki czemu może być skalowana na różne systemy i przyczynić się do poprawy skuteczności prowadzonych działań.

Postanowiliśmy zebrać w jednym miejscu 5 artykułów, które nasi czytelnicy odwiedzali najczęściej w ostatnich 12 miesiącach.

JAK USUNĄĆ ADRES Z CZARNEJ LISTY?

Artykuł opisuje proces identyfikacji czarnych list oraz usunięcia swojego adresu z rejestru.

Należy przede wszystkim pamiętać, że jeśli trafisz na czarną listę osób i firm podejrzanych o wysyłkę spamu, napotkasz poważne problemy z dostarczalnością e-mail. Dlatego zalecamy, aby regularnie sprawdzać pod tym kątem swój adres IP oraz domenę wysyłkową. Proces usuwania adresu e-mail lub IP z czarnej listy może być uciążliwy i czasochłonny. Dlatego, najlepiej zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby na listę nie trafić.

Więcej w artykule:

Jak usunąć adres z czarnej listy?

5 POWODÓW PRZEZ KTÓRE TWOJE E-MAILE MOGĄ LĄDOWAĆ W SPAMIE

Jak widać, tematy SPAM-u są najbardziej lubiane przez naszych czytelników, dlatego w najbliższych miesiącach chcemy przekazać jeszcze trochę wiedzy na ten temat.

Jednym z artykułów, po który często sięgają odwiedzający naszego bloga, jest ten identyfikujący powody trafienia e-maili do SPAM-u. Artykuł jest idealnym uzupełnieniem pierwszego z tego cyklu, który jest uznany za ulubiony przez naszych czytelników. Ukazuje wszystkie możliwe błędy, które można popełnić oraz sposoby na ich poprawę. Dzięki naszym radom Twoje wiadomości e-mail będą skuteczniejsze, a adresat nie będzie musiał ich szukać w zakładce SPAM.

Przeczytaj cały artykuł:

5 powodów przez które Twoje e-maile mogą lądować w spamie

E-MAILE TRANSAKCYJNE, A RODO

RODO jest chyba najgorętszym tematem tego roku. Nic dziwnego, że materiał pokazujący, jak zmienią się wiadomości transakcyjne po wejściu w życie tej ustawy, jest wciąż jednym z najczęściej odwiedzanych.

Pokazaliśmy tu przede wszystkim korzyści i szanse, jakie RODO postawił przed wysyłającymi wiadomości transakcyjne. Między innymi większą dbałość o czystość bazy, większa dbałość o zgodność w obrębie witryny, a także dodatkowe szanse na wysłanie wiadomości i powiadomień.

Oczywiście RODO to także szereg obostrzeń i przepisów, które są niezbędne dla poprawnego funkcjonowania biznesu. Zapoznaj się z artykułem i uzupełnij swoją wiedzę z zakresu wiadomości transakcyjnych:

E-maile transakcyjne, a RODO

PHISHING – JAK SIĘ BRONIĆ?

Kolejnym artykułem, który praktycznie codziennie jest wyszukiwany w internecie i budzi duże zaangażowanie, jest ten poświęcony zabezpieczeniu się przed nieuczciwymi praktykami, jakimi jest podszywanie się pod domenę firmy czy instytucji. To zjawisko nazywane jest phishingiem i dotyka coraz częściej firmy z branży e-commerce. Praktycznie codziennie pojawiają się nowe ataki, a działalność cyberprzestępców staje się coraz bardziej powszechna.

Nasz artykuł pokazuje, jak zabezpieczyć domenę przed oszustami, a także co zrobić, aby zminimalizować ryzyko podszycia się pod domenę. Jeśli chcesz wiedzieć więcej na ten temat, koniecznie przeczytaj nasz artykuł:

Phishing – jak się bronić?

Bardzo wysoko w zestawieniu pojawił się również nasz e-book poświęcony bezpieczeństwu wiadomości e-mail.

Bezpieczeństwo

Podstronę bezpieczeństwo odwiedziło ponad 5 tys. osób!

E-MAILE TRANSAKCYJNE W DUŻYM E-COMMERCE

Ostatnim artykułem w naszym zestawieniu jest ten poświęcony e-mailom w dużym e-commerce.

W tym artykule pokazaliśmy konsekwencje, które grożą w momencie dostarczenia wiadomości do adresata oraz co można zrobić w celu poprawy skuteczności swoich wysyłek. Należy pamiętać, że e-maile transakcyjne w pewnym stopniu automatyzują zadania biura obsługi klienta i ułatwiają naszym konsumentom dokonywanie operacji w obrębie usługi lub witryny www. Nie zabrakło tam też informacji na temat poprawy dostarczalności, trafiania do nieodpowiednich zakładek w skrzynce adresata czy kwestii bezpieczeństwa.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, odwiedź ten artykuł:

E-maile transakcyjne w dużym e-commerce

Bardzo nas cieszy, że tak licznie i często odwiedzacie nasze artykuły. Większość tematów rodzi się dzięki sugestiom naszych klientów czy osób, które do nas trafiają. To dzięki nim możemy codziennie rozwijać naszą usługę i edukować z zakresu wiadomości transakcyjnych i nie tylko.

Chcesz wiedzieć więcej? Czytaj regularnie naszego bloga!

Czytaj więcej!