Whitelista już dostępna w EmailLabs

9 listopada 2018
EmailLabs

Whitelist – czyli po prostu biała lista, to nowa funkcjonalność od niedawna dostępna dla klientów EmailLabs. Na co pozwala to rozwiązanie? 

Nasi klienci informowali Biuro Obsługi Klienta, że wysyłając maile na firmowe adresy e-mail, mają czasami problemy ze swoimi serwerami i te adresy wpadają na naszą czarną listę z powodu hardbounce. Podobnie może dziać się w przypadku, gdy realizują wysyłkę do sprawdzonych kontrahentów (np. wysyłając faktury) a serwery odbiorcze natrafiają na problemy. Dodając wpis na białej liście, mamy pewność że adres e-mail nie będzie blokowany, a system za każdym razem będzie próbował dostarczyć wiadomość.

Jakie daje korzyści

Białe listy stosuje się w przypadku, kiedy chcemy mieć 100% pewność, że wiadomość zawsze dotrze do danego adresata, nawet gdy jego adres e-mail jest blokowany przez czarną listę EmailLabs. Wykorzystuje się je szczególnie w przypadku komunikacji wewnątrz oddziałowej lub dla kluczowych klientów, którzy muszą otrzymać komplet wiadomości.

W jaki sposób aktywować?

Po zalogowaniu do panelu EmailLabs należy wybrać zakładkę RAPORTY, następnie CZARNA LISTA. W tym miejscu znajdziesz nową funkcjonalność — button zatytułowany jest “BIAŁA LISTA”.

Po wybraniu funkcji pojawiają się dwa pola do uzupełnienia.
W pierwszym uzupełniamy domenę lub konkretny e-mail, a w drugim podajemy powód dodania na białą listę.

Nowa funkcjonalność jest dostępna dla każdego konta niezależnie od pakietu, który został wybrany przez klienta.

Biuro obsługi klienta ma 48h na przeanalizowanie powodu i wydanie decyzji. O dodaniu lub odrzuceniu informuje klienta pocztą elektroniczną na adres przypisany do danego konta.

W panelu można także sprawdzić status dodawania adresu do listy — oczekujące adresy i odrzucenie prośby o dodanie adresu do listy. Jeżeli klient uważa, że adres został niesłusznie cofnięty z możliwości dodania do listy, może pisać odwołanie w tej sprawie, podając dowody na konieczność takiego działania.

Co oznacza, że domena lub adres są w “poczekalni”?

To, że domena lub e-mail są nadal weryfikowane przez BOK i nie zostały jeszcze dodane do aktywnych kontaktów na białej liście.

Jakie adresy BOK może odrzucić?

  •  adresy dodane w celach spamerskich,
  •  adresy założone na ogólne konta providerów, np w wp, onecie, gmailu etc.,
  • inny powód formalno-prawny,
  • widnieje w czarnej liście z dopiskiem “unsubscribe”.
Zaloguj się na swoje konto i sprawdź możliwości Białej Listy.
Napisz na adres bok@emaillabs.pl — chętnie opowiemy Ci więcej o naszej usłudze i dodatkowych możliwościach.